dilluns, 16 de març del 2009

Stiff Little Fingers unplugged somewhere in Brazil


Ja em perdonareu que últimament estigui tant pesat amb els SLF. Ja en vaig estar parlant el divendres passat. El tema és que buscant temes en acústic he descobert un enllaç per la xarxa on hi ha penjats tres temes. A l'arxiu hi ha Silver Linning, la cançó que vaig dir que m'agradaria que sonés el dia que em mori, I Could Be Happy Yesterday i la magnífica Alternative Ulster. D'aquestes dues no havia sentit mai la versió en acústic, però el tema és que, almenys, Alternative Ulster és genial.
Potser us sorprèn la mala qualitat amb la que estan gravades però cal tenir en compte que són d'un acústic que van fer per una ràdio de Brasil. La veu de Jake Burns en aquestes gravacions, denota joventut. Tot i això cal dir que, a dia d'avui encara conserva molt bé la força vocal així que l'any és complicat definir-lo. Per catalogar l'any de la gravació utilitzaré l'argument d'un blog que he trobat, I Could Be Happy Yesterday apareix a l'àlbum Tinderbox (1997). Així que serà d'aquella època.
Necessitareuheartattack per descomprimir l'arxiu.