dimecres, 28 d’octubre del 2009

Goita Quina Sorpresa!


Fa temps vaig estar treballant a l'actualment desapareguda Sinnamon Records. Allà, hi vaig fer molt bons amics. Entre ells el Cristian Rodríguez y el Fernando Yañez. Les mateixes persones que poc temps desprès de que marxès jo de l'empresa van posar en marxa el blog Que Grata Sorpresa!

Aquesta plataforma virtual pretenia funcionar com una eina de promoció de grups novells d'arreu de l'estat. Fa pocs dies, en una quedada informal amb el Fernando, em va comunicar que volien desvincular totalment el blog amb l'antiga empresa Sinnamon Records, i reprendre l'activitat del blog. Així doncs em van demanar que col·laborès amb ells.

Com que a mi no em fa por treballar, m'hi vaig llençar de cap, i avui comparteixo publicacions amb gent com el Raül de Tena, el mateix Cristian o el Joan Luna. Així doncs, avui s'ha publicat el meu primer a Que Grata Sorpresa!, i parlo sobre Murnau, un grup que A Viva Veu presentarà en directe el proper 20 de Novembre a la Sala Miscelänea del Raval....

No hi falteu!