divendres, 25 de setembre del 2009

First Time

First Time és la cançó d'un dels meus grups preferits de Punk anglès dels 70's. Em recorda a quan era jovenet i gravava cintes de cassette abans de sortir de casa per escoltar-les al meu walkman de camí a classe de repàs de matemàtiques. El títol es tradueix, tal com sabreu com, La Primera Vegada, i la lletra fa referència a la primera vegada que et poses al llit amb una noia. A mí, aquesta qüestió, per sort o per desgràcia, ja em queda molt lluny, d'altra banda, no va ser fins aquest mes de Juliol que no vaig debutar davant les càmares de televisió. La gravació fa referència a un dels concerts del Cicle A Viva Veu, concretament la del concert de Sedaiós. Entre concert i concert els hi vam fer una entrevista. Els amics de Festucada Tv l'han montat i ara el tenim penjat al bloc d'A Viva Veu.

Desprès de la lletra de la cançó trobareu el vídeo...

Oh... oh oh oh... it`s my first time
Oh... oh oh oh... please be kind
Oh... oh oh oh... don`t hurt me
Oh... oh oh oh...

I met her last Friday
At the local dance
She was across the room
I caught her glance

We started dancing
And before you know
I took her to my place
Where we were alone and she said...

I didn`t know what to say
Didn`t want to hurt in anyway
I looked in those big brown eyes
Filled with tears she tried to hide... she said...

We felt so happy
We felt so fine
I don't think I'll ever forget the time... she said...




A viva veu #3: Sedaiós from Festucada Project on Vimeo.