dimecres, 10 de juny del 2009

La importància del blogging

Avui fa exactament dues setmanes que vaig deixar la meva feina a Hoobing.com. Bé, de fet vaig ser obligat a deixar-la amablement a causa d'aquell mal que molts empresaris utilitzen com a escusa per protegir els seus interesos econòmics. El fet és que una de les meves últimes aportacions a l'empresa va ser aquest post. Si us interessés llegir-lo en anglés i aprofitar per millorar les vostres qualitats lingüístiques també podríeu fer cap aquí.
Tot i que el post tingui un contingut corporativista important i això, ara mateix no us interessi massa, el rerefons del missatge és molt interessant. Es tracta la temàtica del bloggin', posant de manifest la importància que el concepte 2.0 ha encunyat en els últims anys. Tots els que estem posats en aquest món comencem a estar-ne fins al monyo de tot el que té a veure amb el 2.0, i malgrat estigui a punt de caducar degut a l'auge de l'anomenada web semàntica -concepte que jo encara tinc una mica difús, per cert...- hi ha moltíssima gent que ni tant sols coneix.

Us animo a que llegiu el post i que si us interessa amplieu coneixements llegint, a més, aquesta notícia apareguda a la web d'ScannerFM. Tracta sobre la xerrada que demà dijous 11 de Juny tindrà lloc a l'mp7 sobre noves tecnologies, bloggin' i social network aplicable a la radio on-line. Bé, el que fem nosaltres amb Mai a la Vida.