dijous, 9 d’abril de 2009

L'èxit del micro-blogging i les seves possibles aplicacions

Aquests últims dies estic preparant un article de música 2.0 que penjaré properament a Mai a la Vida i que, segurament, servirà per preparar alguna càpsula de música. L'article tractarà temes tant interessants com les noves formes de promoció i branding de grups, els nous canals twitter, facebook i els ja no tant nous com ara el myspace. Altres temes que tractaré a l'article seran el present i el futur dels segells discogràfics, tot relacionant-ho amb noves formes d'autoedició i promoció dels discs, tal com van fer Radiohead, a la resta del món, i artistes com ü_ma o Veracruz a casa nostra. Juntament amb el nou disc de Patrick Wolf i altres coses més.

Relacionat amb aquest tema, avui a la feina he escrit un article sobre els usos de twitter aplicats al turisme. Una forma molt interessant de com utilitzar el micro-blogging per promocionar els teus viatges arreu del món. En les últimes setmanes s'han donat a conèixer els guanyadors de la Travel Blogger Awards, organitzada per Lonely Planet, i una de les categories era, precisament, el micro-blogging. En aquesta categoria hi ha hagut guanyadors. Concretament, viatgers que expliquen els seus viatges a través de mecanismes 2.0.

molt interessant...

1 comentari:

Andreä ha dit...

nen, a veure quan ens mirem a fons l'article de música 2.0
:)