dilluns, 26 de gener del 2009

La meva visió sobre les coses...

Durant la última setmana vaig escriure dos posts d'opinió sobre dues qüestions bastant diferents però que defineixen bastant bé la meva forma de posicionar-me davant de segons quins temes. El primer post el vaig escriure per Hosteltur, una comunitat de professionals de turisme. El vaig escriure amb una finalitat, buscar una manera d'amagar un missatge mercantilista i de promoció del projecte en el que porto treballant des de Febrer amb un rerefons reflexiu sobre el panorama actual del perfil de client que compra viatges per internet. Si us interessa us recomano clicar aquí.

D'altra banda, consternat per la mala notícia de la suspensió de pagaments de l'empresa Discos Castelló, vaig escriure un post al blog del Mai a la Vida, anomenat Discos Castelló i reflexió melancòlica sobre el panorama actual.