dilluns, 13 de juny del 2011

La importància de les TIC en la comunicació cultural i organització d’activitats.



El passat mes de juny em van convidar al perquè realitzés una formació sobre "La importància de les TIC en la comunicació cultural i organització d’activitats". Era dins el marc del Giroscopi TIC, organitzat per la Casa de Cultura de Girona (Aquí podeu veure la programació).

Em van contactar a través de LinkedIn pequè el meu perfil era interessant pel que fa a experiència dins la comunicació online, i interessats en el meu actual lloc de treball, on formo part d'un equip que em desenvolupat el pla de comunicació a les xarxes socials per l'Ajuntament de Barcelona. Tot i que el projecte està online des de gener de 2011, i havíem començat amb una línia d'acció basada en posar de manifest tots els valors positius que transmet la "marca Barcelona", deixant de banda qualsevol conflicte pel que fa a temes polítics, amb l'entrada de CiU al nou govern, es va reorientar el projecte cap una actuació més institucional. (Faig aquest apunt ja que al principi del vídeo ho comento, i volia actualitzar aquesta informació)

El meu perfil, a més, també els hi interessava per la meva vinculació amb la comunicació cultural, així doncs el cercle es tancava. Vaig desenvolupar la xerrada pensant amb un tipus de públic entès en la matèria, la majoria d'assistents eren usuaris iniciats i alguns amb nivell avançat. La majoria d'ells gestionaven comptes institucionals i la informació que difonien era a de temàtica cultural (community managers d'Ajuntaments, regidors de cultura, gent del món associatiu, etc.)

La xerrada tenia de material de suport aquesta presentació que adjunto com a continuació.