divendres, 22 d’octubre del 2010

Hivern discs, blocs que molen.


Hi ha blocs que val la pena seguir. L'altre dia en recomanava un de punk, avui un d'electrònica. Ves quina cosa...

Dos blocs diametralment oposats però que sota el meu punt de vista s'uneixen en una cosa, la passió amb la qual escriuen els autors. M'encanta llegir aquests blocs per tal com s'hi escriu. Sense embuts, sense cap compromís gramatical, ni ortogràfic de cap mena. Això sí, amb una passió que enamora. El bloc d'Hivern aconsegueix quelcom que aconsegueixen molts pocs blocs i persones, que després de llegir el post tingui unes ganes immenses d'escoltar el disc del qual s'està parlant. Transmet la passió amb la que viu cada disc, i em flipa la sensació que ell sent quan ho intenta transmetre al seu bloc amb la màxima transparència i literalitat. Avui, després de llegir aquest post m'han entrat unes ganes d'escoltar Kraftwerk. En especial aquest live que està a Spotify, i que és un tros de disc amb totes les de la llei. A més, també m'ha vingut al cap la imatge que adjunto al capdemunt del post, ja que la trobo molt acertada per la ocasió. L'Oriol i el Fran són dues persones a les quals els hi permetria pronunciar aquesta frase a qualsevol persona perquè no els convertiria en pedants. Estic segur, però, que no ho farien mai.

Molts cops, però, després de llegir el post i escoltar la cançó, tota la passió del text es dilueïx en la cançó. Però això ja és qüestió de gustos.

Per cert, Hivern és un segell d'electrònica de Barcelona, el porten el Fran Sayol i l'Oriol Riverola, i editen discos amb la mateixa passió que parlen de música.