dimecres, 19 de maig del 2010

Top 5 de grups Canyeros del Primavera Sound

He participat en la realització d'un especial de grups que cal veure al Primavera Sound 2010 a ScannerFM. He tingut la sort de donar la meva opinió al costat de ments tant privilegiades com la plana major de l'equip d'Scanner...

Com que jo sóc el més punk de tota aquella gent, vaig decidir deixar-ho clar amb la meva tria, i els meus grups han estat:

1. Condo Fucks

2. Superchunk

3. Lee "Scratch" Perry

4. Primavera A Viva Veu: ¡Pelea! + Montañas

5. Titus Andronicus


Podeu llegir-lo aquí. Tot i això hi ha un inèdit que vaig escollir, i no em van deixar incloure perquè ja estava escollit...el podeu llegir aquí.

King Khan & The BBQ



Cuando ví por primera vez a este indivíduo de aspecto hippioso y psicodélico, fue en Berlín. Iba vestido con una túnica y un turbante hindú. Lo acompañaba su compañero, el que forma junto a él, el "BBQ Show", encargado de otra guitarra, y a veces de la batería. Yo estaba allí de turismo, y aproveche para acercarme al barrio de Kreuzberg, aprevechando que allí tocaban los Black Lips. El telonero era este indio. Cuando salí del concierto lo hice con la impresión de haber asistido a uno de los mejores bolos de mi vida. Los Black Lips quedaron en evidencia ante la capacidad de King Khan & The BBQ Show. Era como haber asistido a una reencarnación de los mismísimos White Stripes pero en plan Lo-Fi, y con el sano espíritu del garage-punk americano de principios de los sensenta en pleno esplendor. La fiesta con este tipo está asegurada, os lo juro por The Sonics.